11 Şubat 2016 Perşembe

Umut Kural Devecioğlu Mahallemin Kızı

Umut Kural Devecioğlu Mahallemin Kız şarkı sözleri

Bu gecede çıktım sokaklara kafamı dağıtmak için dolandım
Bir çıkar yol bulamadım yine gittim bizim meyhaneye
Söyledim bir ufak ama bu deli yüreği kesermi
Sırılsıklam yanıyorum hani yanimdan gecsen
Çaksan bir kıvılcım uçarız göklere
Obiçim o biçim keyif bu gün bendeki
Dertleşmedin yanlızkende cıkmıyor hiçbirşeyin keyfi
Eskiden çok saglam iken beni yarı yolda koymayan bir dostum vardı
Şimdi bir sevdiğime birde ona içiyorum
Eşsiz ve dostsuz kalmak bu olsa gerek

Bahçede beraber top koşturup
Ayşe teyzemin o elma bahçesini dagıtmadan girmezdik eve
En fırlama tiplerdik hani
İlk okulada beraber başladık okumaz bunlar derlerdi cok kızardık
Hakikaten dogru bilmişler bizde bu haylazlık varken bitiremedik okulu
Ben üçten terk kanına girip bıraktırdım bizmkinede okulu
Mahellenin birde güzeli vardı hani kanım çekilirdi dilim tutulurdu
Bir onu görünce başım egitki bu mahellede çok canlar yaktım
Benim canıma yakanda o maviş gülüşündü işte
Bizim fırlamada evlendi gititi
Karısı kızıyor salmıyor yanıma olsun karısı haklı
Hep sarhoşken gidiyordu yanımdan
İşte ondan sonra başladı bu hikaye
İlk içmeye başladıgım günü hatırlıyorumda mavişimi görmüştüm
Bir yabancı kolda yakışmamıştı ona bu hal
Çanta gibi taşıyordu mavişimi ben olsam taç yapardım başıma
Arabası vardı bankada müdürmüş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı aşağıdan yorumlama biçimi yazan yerden Anonim'i seçip yazabilirsiniz ;)