16 Ocak 2016 Cumartesi

Ravi incigöz canım

Ravi incigöz canım şarkı sözleri

nereye gitsem hatıran var tutup beni acıya katar
yalan değil delice sevdim anlamadım iyimi kötümü ettim
sevdigim film çıkar televizyonda
ikimizin şakısı yakalar  radyoda
kaçmak ne mümkün her yerde sen varsın
kokun sinmiş yatagıma odama

o kadar sevme bu kadar yansın canım
cıksada kalsada yine sensin canım

nereye gitsem hatıran var tutup beni acıya katar
yalan değil delice sevdim anlamadım iyimi kötümü ettim
sevdigim film çıkar televizyonda
ikimizin şakısı yakalar  radyoda
kaçmak ne mümkün her yerde sen varsın
kokun sinmiş yatagıma odama

o kadar sevme bu kadar yansın canım
cıksada kalsada yine sensin canım





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı aşağıdan yorumlama biçimi yazan yerden Anonim'i seçip yazabilirsiniz ;)