16 Ocak 2016 Cumartesi

Ravi incigöz bi dön

Ravi incigöz bi dön şarkı sözleri

durgun sular gibiydim nefes aldıgın hayat
biliyor gibi tuttun ellerinde ele inat
sen olmayınca bişeyler yarım kalır
beni ancak kalbim ısıtir
sen olmayınca bişeyler yarım kalır
üşürüm yaz gecesi beni anca kalbin ısıtır

bir dön bir gel bi yak tenimi
damlat kalbime tenini
sevişiyim heç dirmadan yine aşklar gibi

bi dön bi gel bi yak tenimi
elime kilitle elini
gel git al acılardan
kalbimin kalelerini

durgun sular gibiydim nefes aldıgın hayat
biliyor gibi tuttun ellerinde ele inat
sen olmayınca bişeyler yarım kalır
beni ancak kalbim ısıtir
sen olmayınca bişeyler yarım kalır
üşürüm yaz gecesi beni anca kalbin ısıtır

bir dön bir gel bi yak tenimi
damlat kalbime tenini
sevişiyim heç dirmadan yine aşklar gibi

bi dön bi gel bi yak tenimi
elime kilitle elini
gel git al acılardan
kalbimin kalelerini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı aşağıdan yorumlama biçimi yazan yerden Anonim'i seçip yazabilirsiniz ;)