16 Ocak 2016 Cumartesi

Murat Yürük Yeter Artık

 Murat Yürük Yeter Artık şarkı sözleri

sen  bir yerde ben bir yerde
nasılda ayrı kaldık
çözüm bu sanıp ayrıldık
sorsan yanı gökyüzünde
yan yana yer t utardık
bitsin özlem yeter artık

tek kullanımlık aşta bile adalet vardı
bir gün sabah uyandım gözlerin başka biri
anladım bittigini

bahane ararsan bol suçlarsın birisini
beni yada kendini
tek bir cümlen yetti bitirdi ümidimi
ama zamanı şimdimi

keyfine gidişini kadere bağlama
çocuk degilsin ağlama
şahsi bu karar bizim
bir gün gelip yanıma
olmuyorsa zorlama

sen biyerde ben biyerde
nasılda ayrı kaldık
çözüm bu sanıp ayrıldık
sorsan yanı gökyüzünde
yan yana yer t utardık
bitsin özlemyeter artık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı aşağıdan yorumlama biçimi yazan yerden Anonim'i seçip yazabilirsiniz ;)