20 Ocak 2016 Çarşamba

Murat Kekilli Ahir Zaman

Murat Kekilli Ahir Zaman şarıs sözleri


bir ahir zamandı sokaklar çok dardı
kesse layla bilegini mecnun kanardı
sırıl sıklamdın çırıl çıplaktın
geçenin delisiydim cehennemin dibiydim

sırıl sıklamdın çırıl çıplaktin
geçenin delisiydin çehennemin dibiydin

bir ahir kelamdı dünya çok yalandı
batsa diken ayağına benim canım yanardı
sırıl sıklamdın çırıl çıplaktın
geçenin delisiydim cehennemin dibiydim

bir ahir zamandı sokaklar çok dardı
kesse layla bilegini mecnun kanardı
sırıl sıklamdın çırıl çıplaktın
geçenin delisiydim cehennemin dibiydim

sırıl sıklamdın çırıl çıplaktin
geçenin delisiydin çehennemin dibiydin

bir ahir kelamdı dünya çok yalandı
batsa diken ayağına benim canım yanardı
sırıl sıklamdın çırıl çıplaktın
geçenin delisiydim cehennemin dibiydim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı aşağıdan yorumlama biçimi yazan yerden Anonim'i seçip yazabilirsiniz ;)