16 Ocak 2016 Cumartesi

Filiz Sevimli Aldattım

Filiz Sevimli Aldattım şarkı sözleri

bir kaç gün yapayanlız geçirirken ölmedin
beni hasretinle terbiye ettin
bir çok duygudan önce ayrılığı öğrendim
gözüm karardı artık pes ettim

hangi vefasız hangi vicdansız hangi hayırsız
bu kadar sancı salar

sen hangi yolun yolcusu oldun cıktın
ben senden sonra hayata uyandım
bu sabah aynadaki yüz ben degilim

sununda yaptım seni aldattım
günaha girdim seni aldattım
çok canın yandı hatırın kaldı
gözlerin donuk yüregin buruk

şimdi bu günlerde sonsuz bir aşk yaşıyorum
geçmişime kadeh kaldırıyorum
bunu çoktan hakettim yenede aglıyorum
sarhoş bir unutkanlıktan korkuyorum

hangi vefasız hangi vicdansız hangi hayırsız
bu kadar sancı salar

sen hangi yolun yolcusu oldun cıktın
ben senden sonra hayata uyandım
bu sabah aynadaki yüz ben degilim




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı aşağıdan yorumlama biçimi yazan yerden Anonim'i seçip yazabilirsiniz ;)