18 Ocak 2016 Pazartesi

Burry Soprano Benim Yolum

Burry soprano benim yolum şarkı sözleri

Bu benim     hayatım yanlış olsada benim
bu benim hayalim geçekleşmesede benim
bu benim yolum benim dogrularım
alın teri hiç  degilse  emegimin karşılıgını verin

bir b,,k bildiginiz yok bütün bildikleriniz kolpa
anlatacaklarımız beyinlerinizin sınırlarını zorlar
artık istemiyorum gelecegimden her gün şüphe duymak
istemiyorum insanların kalıplarına uymak
artik istemiyorm bıraksan ne zaman boyle oldun diyenlerle
aynı masada oturup öğütleri duymak

istiyorum küçük kardeşimini kapıyı açıp
eve para getiren şakılarımı söylediğini duymak
fakat bu kinimi kusmak fakat yapamıyorum usta
çünkü annem babam ve kardeşim benim omuzlarımda
tırralarda geçti ömürlerim anlamadım ne yaptıgımı
kırmızı gözelerim kaçmak için kolluyorken  fırsat
istemiyorum şefkat bekliyorum para
boş  duruyor hala üç yaşınada aldıgım kumbara
bana ne yapacağımı söylemeyin sadece yol verin
çünkü siz kapattınız yolumu sormadınız bana

bu benim hayalim geçekleşmesede benim
bu benim yolum benim dogrularım
alın teri hiç  degilse  emegimin karşılıgını verin

devem edelim bıkamadınız hayatıma karışmaktan
zavallı babam birhal oldu gece gündüz çalışmaktan
hiç sesini duymadım fakat hep çıglıklarını dinledim
fakat anlatmak  için döndügünde hep aynı beton suratlar
bu degişmeyen döngü hep yoluma duvarlar ördü
bende okul soramın ön tarafına hayllerimi  gömdüm
patlıcaktim daha isim yapıcaktım
bu yüzden sınava çalışamadım rep yapmaya döndüm
hala aynı caddede aynı taşlara basarak yürüyorum
dünya omuzlarımda ben nedensizce gülüyorum
bu saçma ne yapsamda kaçsam diye düşünürken
aslında tek yapabildigim şey kalıp savaşmak
olsun hayatta kalmak zordur ben zoru başardım
gözlerimde yok bir gram korku ben bu  dünyada dogdum
şarkılarım radyolarda çalmadıkça ölmeye hiç niyetim yok oglum

bu benim hayalim geçekleşmesede benim
bu benim yolum benim dogrularım
alın teri hiç  degilse  emegimin karşılıgını verin



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı aşağıdan yorumlama biçimi yazan yerden Anonim'i seçip yazabilirsiniz ;)