15 Ocak 2016 Cuma

Aslı Hünel kötünün iyisi

Aslı Hünel kötünün iyisi şarkı sözleri

sorrsana bi hal bi kötünün  iyisi
sende nasıl havalar var mı yeni birisi
yat beni zarlar hep  gönlümü yoklar
içimde biri hala sana kalbini saklar

sevmedi hala yerine inemez kimse o kadar derine

ya gel bu gece yada beni aldır
yapma o kadar ha tırım vardır
ya tutuş adama kıllı şöyle
yada sen yine kendini kandır

ya gel bu gece yada beni aldır
yapma o kadar ha tırım vardır
ya tutuş adama kıllı şöyle
yada sen yine kendini kandır

sorsana bi hal bi kötünün  iyisi
sende nasıl havalar var mı yeni birisi
yat beni zarlar hep  gönlümü yoklar
içimde biri hala sana kalbini saklar

sevmedi hala yerine inemez kimse o kadar derine

ya gel bu gece yada beni aldır
yapma o kadar ha tırım vardır
ya tutuş adama kıllı şöyle
yada sen yine kendini kandır

ya gel bu gece yada beni aldır
yapma o kadar ha tırım vardır
ya tutuş adama kıllı şöyle
yada sen yine kendini kandır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı aşağıdan yorumlama biçimi yazan yerden Anonim'i seçip yazabilirsiniz ;)