15 Ocak 2016 Cuma

Aslı hünel aşkı sabit

Aslı Hünel Aşk-ı Sabit şarkı sözleri

adı eski aşkım bide kalbime sorsan
tatmadı en yeni acıları her gün o yaşatıyor
eski aşk nasıl olsa unutulur deme unutulmuyor
yıllanmış kömür gibi hemen alve alıyor
dilsiz ruhum onula her gece konuşuyor
benden kaçıp kaçıp onunla buluşuyor

daha ne kadar yaşarım onsuz garanti veremem
ebedi uykuya d alıncaya  dek yaşatacağım biliyorum
büyük konuşmuyorum o enim aşk sabitim
artçıbir şok degil en büyük depremim

 dilsiz ruhum onunla her gece konuşuyor
bende kaçıp kaçıp onunla buyuşuyor
dilsiz ruhum onunlaher geçekonuşuyor
benden kaçıp kaçıp onunla buluyuyor

daha ne kadar yaşarım onsun garanti veremem
ebedi uykuya dalıncaya dek şatacagım biliyorum
büyük koşmyorum o benim sabitim
atcıbir şok degil en büyük depremim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı aşağıdan yorumlama biçimi yazan yerden Anonim'i seçip yazabilirsiniz ;)