11 Mayıs 2010 Salı

Tarkan Sevdanın Son Vuruşu Şarkısını ilk kez Dinleyin

Kral video muzik ödüllerinde tarkan esti geçti. Takım elbisesinin içine bir tişört giyen tarkan yeni şarkısını buyük bir profesyonellikle seslendirdi.Tarkan yepyeni albümü sevdanın son vuruşu ile kulaklarımızın pasını silecek rihanna ile düet haberimizin ardından bu haber cuk oturdu diyebiliriz. Çok iyi bir çıkış yapmak için çalışmalarını tamamlaayn tarkan yenhi albümü için çok hızlı bir çalışma içerisine girmişti. Uyuşturucu operasyonlarından çok yıpranan tarkan kendini müziğe verdi ve albümünün ismini belirledi.bu albümde Tarkan Sevdanın Son Vuruşu Şarkısı ile sevenleri ile buluşacak.







Yüreğimde zincirler kırılıyor duydun mu.
Nefes nefes bu gece sevdanın son vuruşu.
Sen hiç böyle sevdin mi sen hiç böyle oldun mu
Baş eğdim yine aşka ama bu son saygı duruşu



Seni karanlıklara bırakmak istemezdim.
Anılarımı solmuş çicekle süslemezdim
Ardından acıtacak bir tek söz söylemezdim
Ben hiç hak etmedim ki böyle unutuluşu.

Sen aşkı çicek böcek güneş bulut sanmışsın.
Mevsimlerine göre uyuyup uyanmışsın
Sen artık benden sonra sevemezsin yanmışsın.
Yüreğimden çıkarttım attığın kör kurşunu

14 yorum:

Yorumlarınızı aşağıdan yorumlama biçimi yazan yerden Anonim'i seçip yazabilirsiniz ;)